onsdag 8 februari 2012

I måndags kom de..

Vanligtvis brukar jag köpa mitt garn hos en kvinna som har en garnaffär ute på landet i sin bod. Boden är verkligen fylld till brädden av alla möjliga garner och tillbehör. Tyvärr har jag inte så många ärenden åt det hållet nuförtiden så förra veckan provade jag att beställa mina garner från Garnaffären.se
Tilda Garn från Garnaffären.se
Supernöjd med garnerna som kom. Dem ska jag använda till ett litet hemligt projekt och till att virka massa kakor. Beställde även mönster till pippitröjan. Och fick ett litet häfte med lite olika mönster, inte bara på tröjan utan på grytlappar, benvärmare osv.
Sen beställde jag även virknålar från stoff och stil. De säljer ergonomiska virknålar som jag gillar. Så ett av mina kommande projekt blir att göra ett fodral till dem.

Just nu virkar jag på en filt som borde bli färdig denna veckan så väntar med att lägga ut bilder tills den är helt klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar