fredag 24 augusti 2012

Ännu fler filtar

Efter att ha försökt mig på att massakrera mina gamla jeans för att få till en kjol som jag kan använda när vi ska åka till Grancanaria, så tröttnade jag helt på att misslyckas. Tänk att de ska va så svårt att få till det när man kan se bilden så klar på den färdiga produkten.
I alla fall så valde jag att ge mig på och sy något som jag faktiskt vet att jag kan få ihop så jag sydde två filtar. De är 70x80 och är sydda med jerseytyg på framsidan och velour på baksidan.
'



Nu lär det inte bli mer sytt inan vi åker iväg. Men däremot lär jag nog hinna virka en del när jag sitter fast i flygplanet fem timmar x 2 =)

2 kommentarer:

  1. Vad fint, men hur går det med min slips?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Garnet till din slips ligger nerpackat i handbagaget =)

      Radera