måndag 4 mars 2013

Ullaredsfynd genom tiderna :)

Var i ullared häromdagen och fyndade lite ny favoritinredning. Löningsdagen var jag där, men det var ändå väldigt gott om plats att gå runt. Härligt.

Den här fönsterlampan köpte jag bland annat. 260 kr kostade den. Skulle egentligen stå i vår hall för att det skulle kännas lite välkomnande men där ser jag inte den så ofta så den fick snabbt flytta in i storarummet istället =)

Den här lyktan kostade 119 kr. Supermysigt sken på kvällarna. Duken under hittades också i ullared.

Den här mössan stod jag och klappade på länge. Föll för den direkt men hade en känsla av att barnen aldrig skulle få för sig att använda dem. Tänk så fel jag hade. Mössorna används till och med inomhus för de blev så omtyckta. 35kr/st kostade de.

Dom här vaserna som jag bestämt funkar mycket bättre som ljushållare köpte jag för många år sen på Blomsterlandet. Gillar den lite gamla och slitna stilen på dem.

Ljuslyktan på denna bild köpte jag i ullared för något år sen men den hänger fortfarande med.

Den här ljuslyktan har jag två av. En med grön skärm och en med turkos skärm. Gillar dem skarpt. Tyvärr fanns de bara kvar i silver i Ullared denna gången så blev inga fler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar