söndag 20 januari 2013

Har sytt en hel del tjejkläder på sistonde eftersom det är så roligt att sy små klänningar och använda rosa fina färger. Dock har jag ingen liten skrutt här hemma att testa alla kläder på så därför passade jag på att ta med lite när vi hälsade på släkten i Göteborg.
Jag fick låna lilla söta Milia för att testa kläderna och ta lite bilder. Så här blev det:

Här på denna bild har Milia på sig det som jag hade med i present till henne. Jag hade sytt en mössa med rosett, en boddy och även knytit en tyllkjol. Kjolen blev lite stor i midjan och väldigt tung av allt tyg jag använde så kanske inte var den smidigaste kjolen. Nästa gång kommer jag använda mindre tyll men göra remsorna bredare.

 En mössa jag ritade ihop själv. Har försökt innan att få till två knutar för jag tycker såna mössor är så söta men har aldrig lyckats. Det var först nu jag blev nöjd med den. Klänningen har jag också påtat ihop själv.
 Hur söt är inte denna lilla skrutta? =)
 Här hamnade till och jag med framför kameran, händer inte så ofta.
 Ett par byxor med matchande mössa. Byxorna var en storlek som Milia precis höll på att växa ur men pga mudden så funkar de ju lite längre än vad vissa andra byxor gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar